Doradca biznesowy i przedsiębiorca z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu, komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, PA i lobbingu. Doradzał licznym klientom, między innymi w sektorze finansowym, ochrony zdrowia, energetycznym, paliwowym, logistyki międzynarodowej czy handlowym. W ostatnich latach działał pro bono w stowarzyszeniu Zdrowe Pokolenia, pełnił funkcję przewodniczącego Grupy Roboczej ds. Dobrych Praktyk ZFPR, należał także do Grupy Roboczej ds. IoT przy Ministerstwie Cyfryzacji. Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim oraz bankowości inwestycyjnej na Uniwersytecie Gdańskim i London Guildhall University. Prywatnie miłośnik architektury, piekarnictwa i opiekun whippeta, Eddiego. Nieformalny ambasador Szczecina i Pomorza Zachodniego.
Doradca biznesowy i przedsiębiorca z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu, komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, PA i lobbingu. Doradzał licznym klientom, między innymi w sektorze finansowym, ochrony zdrowia, energetycznym, paliwowym, logistyki międzynarodowej czy handlowym. W ostatnich latach działał pro bono w stowarzyszeniu Zdrowe Pokolenia, pełnił funkcję przewodniczącego Grupy Roboczej ds. Dobrych Praktyk ZFPR, należał także do Grupy Roboczej ds. IoT przy Ministerstwie Cyfryzacji. Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim oraz bankowości inwestycyjnej na Uniwersytecie Gdańskim i London Guildhall University. Prywatnie miłośnik architektury, piekarnictwa i opiekun whippeta, Eddiego. Nieformalny ambasador Szczecina i Pomorza Zachodniego.
Ekspertka w obszarze komunikacji strategicznej. Z branżą związana od 2004 roku: na początku jako doradczyni in-house, następnie w ramach agencyjnych struktur. Zrealizowała dziesiątki projektów z zakresu zarządzania komunikacją w kryzysie, issue management, public affairs, doradztwa regulacyjnego, community relations, a także komunikacji korporacyjnej. Współinicjatorka projektu wspierającego kobiety - rękodzielniczki w Kambodży. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations, posiada także dyplom Master of Business Administration (MBA-SGH). Prywatnie wielbicielka Azji, dzieląca prywatny czas między dalekie wyprawy na Wschód oraz praktykowanie Ashtanga Yoga i Romana’s Pilates w Warszawie.
Ekspertka w obszarze komunikacji strategicznej. Z branżą związana od 2004 roku: na początku jako doradczyni in-house, następnie w ramach agencyjnych struktur. Zrealizowała dziesiątki projektów z zakresu zarządzania komunikacją w kryzysie, issue management, public affairs, doradztwa regulacyjnego, community relations, a także komunikacji korporacyjnej. Współinicjatorka projektu wspierającego kobiety - rękodzielniczki w Kambodży. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations, posiada także dyplom Master of Business Administration (MBA-SGH). Prywatnie wielbicielka Azji, dzieląca prywatny czas między dalekie wyprawy na Wschód oraz praktykowanie Ashtanga Yoga i Romana’s Pilates w Warszawie.
Od 2015 roku związany z branżą public relations, specjalizuje się w projektach z zakresu public affairs i issue management. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowej agencji PR oraz Ośrodku Informacji ONZ w Warszawie. Współpracował z partiami politycznymi w zakresie realizacji działań projektowych oraz przygotowywania materiałów merytorycznych w trakcie samorządowych i parlamentarnych kampanii wyborczych. Absolwent Wydziału Stosunków Międzynarodowych Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Wielki zwolennik prasy drukowanej oraz porannych wywiadów w RMF-ie i Zet-ce. Zawsze na bieżąco w sprawach dotyczących polityki krajowej i międzynarodowej. Prywatnie miłośnik górskich wędrówek oraz samorozwoju.
Od 2015 roku związany z branżą public relations, specjalizuje się w projektach z zakresu public affairs i issue management. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowej agencji PR oraz Ośrodku Informacji ONZ w Warszawie. Współpracował z partiami politycznymi w zakresie realizacji działań projektowych oraz przygotowywania materiałów merytorycznych w trakcie samorządowych i parlamentarnych kampanii wyborczych. Absolwent Wydziału Stosunków Międzynarodowych Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Wielki zwolennik prasy drukowanej oraz porannych wywiadów w RMF-ie i Zet-ce. Zawsze na bieżąco w sprawach dotyczących polityki krajowej i międzynarodowej. Prywatnie miłośnik górskich wędrówek oraz samorozwoju.
Ekspert w obszarze public affairs. Doświadczenie w komunikacji zdobywał w międzynarodowej agencji PR i PA, realizując projekty dla branży energetycznej oraz fintech. Pracował też przy wsparciu komunikacji kryzysowej w państwowym instytucie badawczym NASK, realizując projekty związane z przeciwdziałaniem dezinformacji. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się tematami kreowania polityk publicznych oraz ekonomiczną analizą prawa. Śledzi wydarzenia polityczne i gospodarcze, próbując nieustannie oddzielać to co ważne od tego, co nieistotne. Czas wolny spędza na czytaniu oraz jeździe na rowerze.
Ekspert w obszarze public affairs. Doświadczenie w komunikacji zdobywał w międzynarodowej agencji PR i PA, realizując projekty dla branży energetycznej oraz fintech. Pracował też przy wsparciu komunikacji kryzysowej w państwowym instytucie badawczym NASK, realizując projekty związane z przeciwdziałaniem dezinformacji. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się tematami kreowania polityk publicznych oraz ekonomiczną analizą prawa. Śledzi wydarzenia polityczne i gospodarcze, próbując nieustannie oddzielać to co ważne od tego, co nieistotne. Czas wolny spędza na czytaniu oraz jeździe na rowerze.
Ekspertka w obszarze digital communication. Poprzednio związana z Ambasadą Brytyjską, gdzie była odpowiedzialna za komunikację kryzysową, polityczną, środowiskową, społeczną oraz biznesową. Doświadczenie w obszarze szeroko rozumianej komunikacji zdobywała również w polityce, sektorze pozarządowym, modzie i gastronomii. Absolwentka zarządzania kulturą na Maastricht University w Niderlandach oraz studiów podyplomowych z zarządzania marketingowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, ukończyła również szkolenia na London College of Communications oraz Central Saint Martins. Prywatnie pasjonatka cukiernictwa, gastro-podróży, zdrowego trybu życia i designu, a także początkująca dziewiarka.
Ekspertka w obszarze digital communication. Poprzednio związana z Ambasadą Brytyjską, gdzie była odpowiedzialna za komunikację kryzysową, polityczną, środowiskową, społeczną oraz biznesową. Doświadczenie w obszarze szeroko rozumianej komunikacji zdobywała również w polityce, sektorze pozarządowym, modzie i gastronomii. Absolwentka zarządzania kulturą na Maastricht University w Niderlandach oraz studiów podyplomowych z zarządzania marketingowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, ukończyła również szkolenia na London College of Communications oraz Central Saint Martins. Prywatnie pasjonatka cukiernictwa, gastro-podróży, zdrowego trybu życia i designu, a także początkująca dziewiarka.