Konrad Korobowicz

Doradca StrategyWise

Doświadczony inwestor z ponad 25-letnim doświadczeniem w bankowości oraz rynku funduszy VC i Private Equity. Obecnie Managing Partner w ANAVA Capital, wcześniej założyciel i partner w Capital Partners. Pełnił funkcję prezesa Inteligo (obecnie część PKO Banku Polskiego) oraz prezesa eCard. Absolwent prawa na UMCS, stypendysta Lock Haven University.

Joanna Pydo

Starsza Doradczyni StrategyWise (RI, ESG, Rynki Finansowe)

Ekspertka z ponad 15-letnim doświadczeniem w finansach i międzynarodowych relacjach inwestorskich grup kapitałowych, spółek SP i spółek niepublicznych z sektora energetycznego, wydobycia surowców, drzewnego, IT, medycznego i nieruchomości. Zaangażowana w transakcje IPO, SPO, emisje długu, M&A. Mentorka w programie MIT Enterprise Forum CEE. Absolwentka Uniwersytetu w Kassel i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Armin Huttenlocher

StrategyWise Senior Advisor [Public Policy, Corporate Foreign Affairs, Mediations]

Armin Huttenlocher, Senior Advisor z prawie 40-letnim doświadczeniem w public affairs, public relations, doradztwie komunikacyjnym i doradztwie w obszarze corporate foreign affairs. Swoją karierę rozpoczął w połowie lat 80-tych roku jako dziennikarz (Sueddeutsche Zeitung, ZDF), koncentrując się na sprawach Europy Wschodniej. Od początku lat 2000’ Armin Huttenlocher doradza korporacjom, organizacjom ponadnarodowym i rządom w obszarze issues związanych z komunikacją. Jest również mediatorem (non-diplomatic-mediator) w sporach krajowych i międzynarodowych.

Marcin Żukowski

Doradca StrategyWise i Założyciel Nieagencji

Karierę w branży marketingowej rozpoczął w 2011 roku. Od 2019 roku współzałożyciel i Członek Zarządu Nieagencji, firmy specjalizującej się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych. Autor bestsellerowych książek z obszaru marketingu – „Twoja firma w social mediach” i „Ty w social mediach”. Wykładowca na Uczelni Łazarskiego.

Sandra Kaczmarek

Doradczyni StrategyWise i Założycielka TOUCH.PR

Specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej. Z branżą komunikacji związana od ponad 13 lat, ostatnie siedem w barwach TOUCH.PR. Prowadziła projekty w Polsce i za granicą, działając w obszarach: media relations, influencer marketing, social media oraz internal communication. Ukończyła Uniwersytet Adama Mickiewicza (specjalizacja public relations). Prywatnie zwiedza świat biegając maratony w Polsce i za granicą.

Bartosz Wilim

Doradca StrategyWise i Założyciel Nieagencji

Z branżą marketingową jest związany od 2009 roku. W 2019 roku współzałożył Nieagencję, firmę specjalizującą się w transformacji cyfrowej, w której odpowiada za rozwój biznesu i zarządzanie firmą. Tworzył i wdrażał strategie reklamowe m.in. dla Biedronki, Disney Polska, PKN Orlen, Panasonic Polska, M. St. Warszawa, Aviva, Johnson&Johnson, Fundacji Avalon.

Łukasz Antkiewicz

PR & Public Affairs Advisor HigherMedia

Doradca z ponad 15-letnim doświadczeniem w mediach, public affairs i PR korporacyjnym. Pracował jako dziennikarz mediów ogólnopolskich, takich jak „Dziennik Polska-Europa-Świat”, Radio TOK FM, portal Gazeta.pl oraz dziennik „Metro”. Następnie stawiał swoje kroki w polityce, pracując i doradzając przy kampaniach wyborczych. Doświadczenie w branży public relations i public affairs zdobywał pracując dla klientów z sektora administracji publicznej, cyfrowego i nowych technologii, przemysłowego oraz samorządów zawodowych.

Maciej Korus

Account Manager HigherMedia

Wspiera zrzeszenia branżowe, prywatne przedsiębiorstwa w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej oraz międzynarodowe organizacje pozarządowe w odpowiedzialnej budowie wizerunku i relacji publicznych. Od blisko pięciu lat gromadzi doświadczenie konsultanckie angażując się m.in. w kampanie branży technologicznej i inicjatywy społeczne. Wolny czas spędza opiekując się psami i roślinami.

Filip Faliński

Account Manager HigherMedia

Od siedzenia za biurkiem zdecydowanie woli pracę w terenie. Jako bloger i dziennikarz-freelancer współpracował z kilkunastoma tytułami prasowymi, przygotowując materiały z niemal wszystkich kontynentów. Miłośnik wszystkiego, co wiąże się z transportem, podróżami, zwierzętami oraz… wyzwaniami. Od 10 lat rozwija swoje umiejętności w zakresie mediów społecznościowych.