Doświadczony inwestor z ponad 25-letnim doświadczeniem w bankowości oraz rynku funduszy VC i Private Equity. Obecnie Managing Partner w ANAVA Capital, wcześniej założyciel i partner w Capital Partners. Pełnił funkcję prezesa Inteligo (obecnie część PKO Banku Polskiego) oraz prezesa eCard. Absolwent prawa na UMCS, stypendysta Lock Haven University.
Ekspertka z ponad 15-letnim doświadczeniem w finansach i międzynarodowych relacjach inwestorskich grup kapitałowych, spółek SP i spółek niepublicznych z sektora energetycznego, wydobycia surowców, drzewnego, IT, medycznego i nieruchomości. Zaangażowana w transakcje IPO, SPO, emisje długu, M&A. Mentorka w programie MIT Enterprise Forum CEE. Absolwentka Uniwersytetu w Kassel i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Armin Huttenlocher, Senior Advisor z prawie 40-letnim doświadczeniem w public affairs, public relations, doradztwie komunikacyjnym i doradztwie w obszarze corporate foreign affairs. Swoją karierę rozpoczął w połowie lat 80-tych roku jako dziennikarz (Sueddeutsche Zeitung, ZDF), koncentrując się na sprawach Europy Wschodniej. Od początku lat 2000’ Armin Huttenlocher doradza korporacjom, organizacjom ponadnarodowym i rządom w obszarze issues związanych z komunikacją. Jest również mediatorem (non-diplomatic-mediator) w sporach krajowych i międzynarodowych.
Karierę w branży marketingowej rozpoczął w 2011 roku. Od 2019 roku współzałożyciel i Członek Zarządu Nieagencji, firmy specjalizującej się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych. Autor bestsellerowych książek z obszaru marketingu – „Twoja firma w social mediach” i „Ty w social mediach”. Wykładowca na Uczelni Łazarskiego.
Specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej. Z branżą komunikacji związana od ponad 13 lat, ostatnie siedem w barwach TOUCH.PR. Prowadziła projekty w Polsce i za granicą, działając w obszarach: media relations, influencer marketing, social media oraz internal communication. Ukończyła Uniwersytet Adama Mickiewicza (specjalizacja public relations). Prywatnie zwiedza świat biegając maratony w Polsce i za granicą.
Z branżą marketingową jest związany od 2009 roku. W 2019 roku współzałożył Nieagencję, firmę specjalizującą się w transformacji cyfrowej, w której odpowiada za rozwój biznesu i zarządzanie firmą. Tworzył i wdrażał strategie reklamowe m.in. dla Biedronki, Disney Polska, PKN Orlen, Panasonic Polska, M. St. Warszawa, Aviva, Johnson&Johnson, Fundacji Avalon.
Doradca z ponad 15-letnim doświadczeniem w mediach, public affairs i PR korporacyjnym. Pracował jako dziennikarz mediów ogólnopolskich, takich jak „Dziennik Polska-Europa-Świat”, Radio TOK FM, portal Gazeta.pl oraz dziennik „Metro”. Następnie stawiał swoje kroki w polityce, pracując i doradzając przy kampaniach wyborczych. Doświadczenie w branży public relations i public affairs zdobywał pracując dla klientów z sektora administracji publicznej, cyfrowego i nowych technologii, przemysłowego oraz samorządów zawodowych.
Wspiera zrzeszenia branżowe, prywatne przedsiębiorstwa w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej oraz międzynarodowe organizacje pozarządowe w odpowiedzialnej budowie wizerunku i relacji publicznych. Od blisko pięciu lat gromadzi doświadczenie konsultanckie angażując się m.in. w kampanie branży technologicznej i inicjatywy społeczne. Wolny czas spędza opiekując się psami i roślinami.
Od siedzenia za biurkiem zdecydowanie woli pracę w terenie. Jako bloger i dziennikarz-freelancer współpracował z kilkunastoma tytułami prasowymi, przygotowując materiały z niemal wszystkich kontynentów. Miłośnik wszystkiego, co wiąże się z transportem, podróżami, zwierzętami oraz… wyzwaniami. Od 10 lat rozwija swoje umiejętności w zakresie mediów społecznościowych.