Doradca z ponad 15-letnim doświadczeniem w mediach, public affairs i PR korporacyjnym. Pracował jako dziennikarz mediów ogólnopolskich, takich jak „Dziennik Polska-Europa-Świat”, Radio TOK FM, portal Gazeta.pl oraz dziennik „Metro”. Następnie stawiał swoje kroki w polityce, pracując i doradzając przy kampaniach wyborczych. Doświadczenie w branży public relations i public affairs zdobywał pracując dla klientów z sektora administracji publicznej, cyfrowego i nowych technologii, przemysłowego oraz samorządów zawodowych.
Doradca z ponad 15-letnim doświadczeniem w mediach, public affairs i PR korporacyjnym. Pracował jako dziennikarz mediów ogólnopolskich, takich jak „Dziennik Polska-Europa-Świat”, Radio TOK FM, portal Gazeta.pl oraz dziennik „Metro”. Następnie stawiał swoje kroki w polityce, pracując i doradzając przy kampaniach wyborczych. Doświadczenie w branży public relations i public affairs zdobywał pracując dla klientów z sektora administracji publicznej, cyfrowego i nowych technologii, przemysłowego oraz samorządów zawodowych.

Doradca biznesowy i przedsiębiorca z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu, komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, PA i lobbingu. Doradzał licznym klientom, między innymi w sektorze finansowym, ochrony zdrowia, energetycznym, paliwowym, logistyki międzynarodowej czy handlowym. W ostatnich latach działał pro bono w stowarzyszeniu Zdrowe Pokolenia, pełnił funkcję przewodniczącego Grupy Roboczej ds. Dobrych Praktyk ZFPR, należał także do Grupy Roboczej ds. IoT przy Ministerstwie Cyfryzacji. Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim oraz bankowości inwestycyjnej na Uniwersytecie Gdańskim i London Guildhall University. Prywatnie miłośnik architektury, piekarnictwa i opiekun whippeta, Eddiego. Nieformalny ambasador Szczecina i Pomorza Zachodniego.

Doradca biznesowy i przedsiębiorca z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu, komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, PA i lobbingu. Doradzał licznym klientom, między innymi w sektorze finansowym, ochrony zdrowia, energetycznym, paliwowym, logistyki międzynarodowej czy handlowym. W ostatnich latach działał pro bono w stowarzyszeniu Zdrowe Pokolenia, pełnił funkcję przewodniczącego Grupy Roboczej ds. Dobrych Praktyk ZFPR, należał także do Grupy Roboczej ds. IoT przy Ministerstwie Cyfryzacji. Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim oraz bankowości inwestycyjnej na Uniwersytecie Gdańskim i London Guildhall University. Prywatnie miłośnik architektury, piekarnictwa i opiekun whippeta, Eddiego. Nieformalny ambasador Szczecina i Pomorza Zachodniego.
Marek Kacprzak posiada ok. dwudziestoletnie doświadczenie we wdrażaniu i rozwijaniu projektów medialnych, zarządzaniu, budowaniu zespołów, opracowywaniu polityki PR-owej i wizerunkowej. Ma wieloletnie doświadczenie współpracy z mediami, zarówno tymi tradycyjnymi, jak prasa, radio i telewizja, jak i zróżnicowanymi mediami internetowymi. Zdobył doświadczenie w kreowaniu formy przekazu, tworzeniu i wprowadzaniu programów, budowaniu redakcji i zespołów ludzkich, ich szkoleniu, zarządzaniu nimi i dbania o ich rozwój nastawiony na współpracę i poszerzanie umiejętności własnych. Prowadzi szkolenia z umiejętności miękkich, zarządzania talentami, budowania zespołów, występów publicznych, medialnych i z zakresu komunikacji. Absolwent kulturoznawstwa na SWPS oraz studiów MBA.
Marek Kacprzak posiada ok. dwudziestoletnie doświadczenie we wdrażaniu i rozwijaniu projektów medialnych, zarządzaniu, budowaniu zespołów, opracowywaniu polityki PR-owej i wizerunkowej. Ma wieloletnie doświadczenie współpracy z mediami, zarówno tymi tradycyjnymi, jak prasa, radio i telewizja, jak i zróżnicowanymi mediami internetowymi. Zdobył doświadczenie w kreowaniu formy przekazu, tworzeniu i wprowadzaniu programów, budowaniu redakcji i zespołów ludzkich, ich szkoleniu, zarządzaniu nimi i dbania o ich rozwój nastawiony na współpracę i poszerzanie umiejętności własnych. Prowadzi szkolenia z umiejętności miękkich, zarządzania talentami, budowania zespołów, występów publicznych, medialnych i z zakresu komunikacji. Absolwent kulturoznawstwa na SWPS oraz studiów MBA.

Ekspertka w obszarze komunikacji strategicznej. Z branżą związana od 2004 roku: na początku jako doradczyni in-house, następnie w ramach agencyjnych struktur. Zrealizowała dziesiątki projektów z zakresu zarządzania komunikacją w kryzysie, issue management, public affairs, doradztwa regulacyjnego, community relations, a także komunikacji korporacyjnej. Współinicjatorka projektu wspierającego kobiety - rękodzielniczki w Kambodży. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations, posiada także dyplom Master of Business Administration (MBA-SGH). Prywatnie wielbicielka Azji, dzieląca prywatny czas między dalekie wyprawy na Wschód oraz praktykowanie Ashtanga Yoga i Romana’s Pilates w Warszawie.

Ekspertka w obszarze komunikacji strategicznej. Z branżą związana od 2004 roku: na początku jako doradczyni in-house, następnie w ramach agencyjnych struktur. Zrealizowała dziesiątki projektów z zakresu zarządzania komunikacją w kryzysie, issue management, public affairs, doradztwa regulacyjnego, community relations, a także komunikacji korporacyjnej. Współinicjatorka projektu wspierającego kobiety - rękodzielniczki w Kambodży. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations, posiada także dyplom Master of Business Administration (MBA-SGH). Prywatnie wielbicielka Azji, dzieląca prywatny czas między dalekie wyprawy na Wschód oraz praktykowanie Ashtanga Yoga i Romana’s Pilates w Warszawie.
Armin Huttenlocher, Senior Advisor z ponad 30-letnim doświadczeniem w public affairs, public relations, doradztwie komunikacyjnym i doradztwie w obszarze corporate foreign affairs. Swoją karierę rozpoczął w połowie lat 80-tych roku jako dziennikarz (Sueddeutsche Zeitung, ZDF), koncentrując się na sprawach Europy Wschodniej. Od początku lat 2000’ Armin Huttenlocher doradza korporacjom, organizacjom ponadnarodowym i rządom w obszarze issues związanych z komunikacją. Jest również mediatorem (non-diplomatic-mediator) w sporach krajowych i międzynarodowych.
Armin Huttenlocher, Senior Advisor z ponad 30-letnim doświadczeniem w public affairs, public relations, doradztwie komunikacyjnym i doradztwie w obszarze corporate foreign affairs. Swoją karierę rozpoczął w połowie lat 80-tych roku jako dziennikarz (Sueddeutsche Zeitung, ZDF), koncentrując się na sprawach Europy Wschodniej. Od początku lat 2000’ Armin Huttenlocher doradza korporacjom, organizacjom ponadnarodowym i rządom w obszarze issues związanych z komunikacją. Jest również mediatorem (non-diplomatic-mediator) w sporach krajowych i międzynarodowych.
Doświadczony inwestor z ponad 25-letnim doświadczeniem w bankowości oraz rynku funduszy VC i Private Equity. Obecnie Managing Partner w ANAVA Capital, wcześniej założyciel i partner w Capital Partners. Pełnił funkcję prezesa Inteligo (obecnie część PKO Banku Polskiego) oraz prezesa eCard. Absolwent prawa na UMCS, stypendysta Lock Haven University.
Doświadczony inwestor z ponad 25-letnim doświadczeniem w bankowości oraz rynku funduszy VC i Private Equity. Obecnie Managing Partner w ANAVA Capital, wcześniej założyciel i partner w Capital Partners. Pełnił funkcję prezesa Inteligo (obecnie część PKO Banku Polskiego) oraz prezesa eCard. Absolwent prawa na UMCS, stypendysta Lock Haven University.
Specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej. Z branżą komunikacji związana od ponad 13 lat, ostatnie siedem w barwach TOUCH.PR. Prowadziła projekty w Polsce i za granicą, działając w obszarach: media relations, influencer marketing, social media oraz internal communication. Ukończyła Uniwersytet Adama Mickiewicza (specjalizacja public relations). Prywatnie zwiedza świat biegając maratony w Polsce i za granicą.
Specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej. Z branżą komunikacji związana od ponad 13 lat, ostatnie siedem w barwach TOUCH.PR. Prowadziła projekty w Polsce i za granicą, działając w obszarach: media relations, influencer marketing, social media oraz internal communication. Ukończyła Uniwersytet Adama Mickiewicza (specjalizacja public relations). Prywatnie zwiedza świat biegając maratony w Polsce i za granicą.
Z branżą marketingową jest związany od 2009 roku. W 2019 roku współzałożył Nieagencję, firmę specjalizującą się w transformacji cyfrowej, w której odpowiada za rozwój biznesu i zarządzanie firmą. Tworzył i wdrażał strategie reklamowe m.in. dla Biedronki, Disney Polska, PKN Orlen, Panasonic Polska, M. St. Warszawa, Aviva, Johnson&Johnson, Fundacji Avalon.
Z branżą marketingową jest związany od 2009 roku. W 2019 roku współzałożył Nieagencję, firmę specjalizującą się w transformacji cyfrowej, w której odpowiada za rozwój biznesu i zarządzanie firmą. Tworzył i wdrażał strategie reklamowe m.in. dla Biedronki, Disney Polska, PKN Orlen, Panasonic Polska, M. St. Warszawa, Aviva, Johnson&Johnson, Fundacji Avalon.

Od 2015 roku związany z branżą public relations, specjalizuje się w projektach z zakresu public affairs i issue management. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowej agencji PR oraz Ośrodku Informacji ONZ w Warszawie. Współpracował z partiami politycznymi w zakresie realizacji działań projektowych oraz przygotowywania materiałów merytorycznych w trakcie samorządowych i parlamentarnych kampanii wyborczych. Absolwent Wydziału Stosunków Międzynarodowych Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Wielki zwolennik prasy drukowanej oraz porannych wywiadów w RMF-ie i Zet-ce. Zawsze na bieżąco w sprawach dotyczących polityki krajowej i międzynarodowej. Prywatnie miłośnik górskich wędrówek oraz samorozwoju.

Od 2015 roku związany z branżą public relations, specjalizuje się w projektach z zakresu public affairs i issue management. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowej agencji PR oraz Ośrodku Informacji ONZ w Warszawie. Współpracował z partiami politycznymi w zakresie realizacji działań projektowych oraz przygotowywania materiałów merytorycznych w trakcie samorządowych i parlamentarnych kampanii wyborczych. Absolwent Wydziału Stosunków Międzynarodowych Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Wielki zwolennik prasy drukowanej oraz porannych wywiadów w RMF-ie i Zet-ce. Zawsze na bieżąco w sprawach dotyczących polityki krajowej i międzynarodowej. Prywatnie miłośnik górskich wędrówek oraz samorozwoju.
Karierę w branży marketingowej rozpoczął w 2011 roku. Od 2019 roku współzałożyciel i Członek Zarządu Nieagencji, firmy specjalizującej się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych. Autor bestsellerowych książek z obszaru marketingu – „Twoja firma w social mediach” i „Ty w social mediach”. Wykładowca na Uczelni Łazarskiego.
Karierę w branży marketingowej rozpoczął w 2011 roku. Od 2019 roku współzałożyciel i Członek Zarządu Nieagencji, firmy specjalizującej się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych. Autor bestsellerowych książek z obszaru marketingu – „Twoja firma w social mediach” i „Ty w social mediach”. Wykładowca na Uczelni Łazarskiego.

Ekspert w obszarze public affairs. Doświadczenie w komunikacji zdobywał w międzynarodowej agencji PR i PA, realizując projekty dla branży energetycznej oraz fintech. Pracował też przy wsparciu komunikacji kryzysowej w państwowym instytucie badawczym NASK, realizując projekty związane z przeciwdziałaniem dezinformacji. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się tematami kreowania polityk publicznych oraz ekonomiczną analizą prawa. Śledzi wydarzenia polityczne i gospodarcze, próbując nieustannie oddzielać to co ważne od tego, co nieistotne. Czas wolny spędza na czytaniu oraz jeździe na rowerze.

Ekspert w obszarze public affairs. Doświadczenie w komunikacji zdobywał w międzynarodowej agencji PR i PA, realizując projekty dla branży energetycznej oraz fintech. Pracował też przy wsparciu komunikacji kryzysowej w państwowym instytucie badawczym NASK, realizując projekty związane z przeciwdziałaniem dezinformacji. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się tematami kreowania polityk publicznych oraz ekonomiczną analizą prawa. Śledzi wydarzenia polityczne i gospodarcze, próbując nieustannie oddzielać to co ważne od tego, co nieistotne. Czas wolny spędza na czytaniu oraz jeździe na rowerze.
Wspiera zrzeszenia branżowe, prywatne przedsiębiorstwa w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej oraz międzynarodowe organizacje pozarządowe w odpowiedzialnej budowie wizerunku i relacji publicznych. Od blisko pięciu lat gromadzi doświadczenie konsultanckie angażując się m.in. w kampanie branży technologicznej i inicjatywy społeczne. Wolny czas spędza opiekując się psami i roślinami.
Wspiera zrzeszenia branżowe, prywatne przedsiębiorstwa w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej oraz międzynarodowe organizacje pozarządowe w odpowiedzialnej budowie wizerunku i relacji publicznych. Od blisko pięciu lat gromadzi doświadczenie konsultanckie angażując się m.in. w kampanie branży technologicznej i inicjatywy społeczne. Wolny czas spędza opiekując się psami i roślinami.
Od siedzenia za biurkiem zdecydowanie woli pracę w terenie. Jako bloger i dziennikarz-freelancer współpracował z kilkunastoma tytułami prasowymi, przygotowując materiały z niemal wszystkich kontynentów. Miłośnik wszystkiego, co wiąże się z transportem, podróżami, zwierzętami oraz… wyzwaniami. Od 10 lat rozwija swoje umiejętności w zakresie mediów społecznościowych.
Od siedzenia za biurkiem zdecydowanie woli pracę w terenie. Jako bloger i dziennikarz-freelancer współpracował z kilkunastoma tytułami prasowymi, przygotowując materiały z niemal wszystkich kontynentów. Miłośnik wszystkiego, co wiąże się z transportem, podróżami, zwierzętami oraz… wyzwaniami. Od 10 lat rozwija swoje umiejętności w zakresie mediów społecznościowych.